Objavljeno: 7. 10. 2018 u 16:01h
Žene koje svakodnevno piju više vode rjeđe imaju infekcije urinarnog trakta, pokazalo je novo istraživanje.
Istraživanje se fokusiralo na 140 žena koje su često imale upale urinarnog trakta i dnevno su konzumirale manje od litre i po tečnosti. U predstojećih 12 mjeseci naučnici su od polovine dobrovoljaca tražili da i dalje piju istu količinu, a preostalu polovinu su zamolili da dnevno popiju dodatni litar i po vode.
Nakon godinu dana pokazalo se da je grupa žena koja je pila više vode godišnje u prosjeku infekciju mokraćnog kanala dobila 1,7 puta u odnosu na grupu koja je dnevno konzumirala manje od litre i po vode i infekciju imala u prosjeku 3,2 puta.
“Podaci upućuju na to da je nivo hidratacije povezan s rizikom od upale urinarnog trakta”, kazao je vođa istraživanja, dr Thomas Hutton s Medicinskog fakulteta Miler, Univerziteta Majami.
“Ako žena često ima upale mokraćnog kanala trebalo bi da obrati pažnju na to koliko dnevno konzumira tečnosti i ako je nedovoljna, povećati na najmanje dvije do tri litre dnevno”, smatra Hutton.
Izvor: Ljepotaizdravlje
Nema komentara
Sakrij sve komentare
Prikaži komentare
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.