Konzumiranje prerađenog mesa povećava rizik od raka dojke

Objavljeno: 5. 10. 2018 u 20:53h

Novo istraživanje provedeno na Harvardu je pokazalo da konzumiranje slanine i šunke te sličnih vrsta mesa može uzrokovati rak dojke, prenosi People. 

Naime, konzumiranje prerađenog mesa povećava rizik od obolijevanja od raka dojke za devet posto.

Dopuštena količina je do dva grama prerađenog mesa na dan.

Iako su ranija istraživanja pokazivala povezanost između raka i konzumiranja ove vrste mesa, naučnici su proučili 20 različitih rezultata istraživanja te je donesen zaključak.

Doktorica Maryam Farvid koja je vodila ovo istraživanje je izjavila da je rizik veoma mali te da ljudi ne bi trebali paničariti.

“Jedino što bi trebali jeste smanjiti konzumaciju crvenog i prerađenog mesa”, rekla je.

Izvor: Ljepotaizdravlje

Facebook Twitter Preporuči na Viberu
Kopirati

Nema komentara

Sakrij sve komentare

Prikaži komentare

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Šta mislite o ovoj temi?

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

Promo

Copyright. Sva prava zadržana. Dozvoljeno preuzimanje sadržaja isključivo uz navođenje linka prema stranici sa koje je sadržaj preuzet.

/zdravi-kutak/konzumiranje-preradjenog-mesa-povecava-rizik-od-raka-dojke/||Mozilla/5.0 AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko; compatible; ClaudeBot/1.0; +claudebot@anthropic.com)