Objavljeno: 24. 5. 2020 u 11:32h
Kefir je gusto probiotičko mlijeko koje je odlično za digestivni trakt i održavanje pozitivnih bakterija.
Prethodna istraživanja pokazala su da neuravnoteženost bakterija u probavnom sistemu može izazvati visok pritisak kod nekih ljudi. S druge strane, dokazano je da probiotici smanjuju krvni pritisak, ali na koji način, do sada nije bilo poznato.
Istraživački tim s Univerziteta Obrun u Alabami, u saradnji s Univerzitetom Vila Velja iz Brazila, napravio je eksperiment u kojem su učestvovale tri grupe ljude da bi otkrili na koji način tačno kefir može sniziti krvni pritisak.
Jedna grupa je imala hipertenziju i pila je kefir, druga grupa je imala hipertenziju i nije pila kefir, treća grupa je imala normalan krvni pritisak i nije pila kefir. Nakon devet sedmica ispijanja kefira, ispostavilo se da je prva grupa imala niži nivo endotoksina, niži krvni pritisak i poboljšanu propustljivost crijeva u poređenju s grupama koje nisu pile kefir.
Osim toga, redovno ispijanje kefira obnovilo je prirodnu ravnotežu četiri različite bakterije u crijevu i enzimu u mozgu neophodnom za normalno funkcionisanje nervnog sistema, što ukazuje na to da nervni i digestivni sistemi rade zajedno da bi smanjili hipertenziju.
Izvor: Avaz.ba
Nema komentara
Sakrij sve komentare
Prikaži komentare
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.