Objavljeno: 9. 6. 2020 u 16:56h
Prema novom istraživanju, pivo bi moglo da ima značajnu ulogu u poboljšanju koncentracije, ali i da može smanjiti rizik od demencije.
Istraživanje japanskih naučnika dovelo je do rezultata koji govore u prilog tome da hmelj iz piva može i da smanji nivo stresa, a uz to i da poboljša raspoloženje.
Naučnici sa Medicinskog fakulteta Univerziteta Džuntendo i Zdravstvenog centra Fukušima sproveli su testove na 100 zdravih ljudi starosti od 45 do 69 godina. Neki su dobili placebo kao dio testa, dok su drugi dobijali dnevnu dozu MHBA (kiseline iz hmelja).
Svi ispitanici koji su pili pivo, pokazali su znake da se bolje bore protiv gubitka pamćenja, što je jedna od posljedica demencije.
“Primijetili smo poboljšanu koncentraciju i smanjen stres nakon neuropsiholoških testova kod učesnika koji su primali dodatnu dozu MHBA”, piše u izvještaju.
Studija, koja je objavljena u časopisu “Alzheimer's Disease”, takođe je otkrila da MHBA može čak i da poboljša energetski metabolizam kod ispitanika koji imaju problema sa viškom kilograma.
Ako se ove tvrdnje i rezultati i ubuduće pokažu kao tačni, mogli bismo doći do zaključka da umjerena konzumacija piva zapravo pomaže da očuvate svoje zdravlje.
Izvor: B92
Nema komentara
Sakrij sve komentare
Prikaži komentare
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.