Objavljeno: 22. 1. 2019 u 17:51h
U radu nedavno objavljenom u časopisu Journal of Agricultural and Food Chemistry, prezentovano je potencijalno pozitivno djelovanje ekstrakata ruzmarina, origana i mažurana u kontroli dijabetesa tipa 2 sličnim mehanizmom kojim djeluju i neki poznati lijekovi.
Istraživači su opazili kako su nedavna istraživanja pokazala da bi začinsko bilje moglo pružiti alternativan način kontrole šećera u krvi, stoga su to odlučili malo bolje istražiti.
Prvo su pripremili ekstrakte začinskih biljaka pa njihovu sposobnost inhibicije dva enzima bitna za izlučivanje inzulina. Utvrdili su da ovo začinsko bilje djeluje na isti način kao i neki lijekovi (metformin) koje koriste dijabetičari.
Autori rada pozivaju naučnu zajednicu na provođenje dodatnih ispitivanja kako bi se do kraja ispitala učinkovitost i sigurnost primjene začinskog bilja u snižavanju nivoa šećera u krvi.
Izvor: Avaz
Nema komentara
Sakrij sve komentare
Prikaži komentare
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.