Objavljeno: 8. 7. 2022 u 15:41h
Ako volite sladoled toliko da ga jedete svaki dan, vjerovatno još i poližete posudu do zadnje kapljice ili smažete tragove s omota.
Međutim, navika svakodnevnog uživanja u sladoledu može uticati na vaše tijelo na mnogo načina, od kojih su neki štetniji od drugih za vaše zdravlje.
Prema Američkom stomatološkom udruženju, do 57 posto američke populacije pati od preosjetljivosti zubi. Do toga dolazi kad se zubna gleđ stanji pa nervni završeci zuba postanu izloženiji. Ako sumnjate da patite od ovog problema, svakodnevno jedenje sladoleda to vam može potvrditi.
Šećeri u sladoledu pomažu u izgradnji mišića i sprečavaju razgradnju proteina podsticanjem insulina na veliki skok, kako kaže trener slavnih i nutricionista Dežj Kardielo za Men’s Journal. “Sladoled može biti koristan i do dva sata nakon treninga”, rekao je.
Hirurg dr. Kristi Fan vjeruje da ima istine u tome da je sladoled dobar za oporavak nakon vježbanja, ali upozorava: “Ključno pitanje je koliko ste naporno vježbali?” Naime, ako ne vježbate dovoljno, a jedete sladoled svaki dan, to se neće dobro odraziti na vašu formu.
Neki ljudi vjeruju da im sladoled pomaže da se umire i brže zaspu, ali stručnjaci kažu da je to besmislica. Ključna studija objavljena u časopisu Journal of Sleep Medicine kaže da je konzumacija hrane s malo vlakana i puno zasićenih masti povezana sa slabijim snom i noćnim nemirom.
Konzumacija više šećera, naročito noću, smanjuje količinu dubokog sna. Ako morate nešto da pojedete prije spavanja, pojedite bananu koja je bogata magnezijumom koji poboljšava san.
Hrana s visokim udjelom masti i šećera, poput sladoleda, štetna je za mozak. Više studija otkrilo je korelaciju između ishrane s visokim udjelom rafinisanih šećera i oslabljene funkcije mozga, pa čak i pogoršanja simptoma poremećaja raspoloženja poput depresije, piše dr. Eva Selub na harvardskom blogu o zdravlju, a prenosi Index.
Svakodnevno jedenje sladoleda može dovesti do gojaznosti, povećati rizik od dijabetesa i naštetiti srcu.
Desetine studija povezuju visoku konzumaciju šećera s debljanjem.
Ako se gojite zbog svakodnevnog konzumiranja sladoleda, takođe ćete biti u većem riziku od svih hroničnih zdravstvenih problema koji dolaze s tim, uključujući dijabetes tipa 2, bolesti srca i rak.
Izvor: index.hr
Nema komentara
Sakrij sve komentare
Prikaži komentare
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.