Objavljeno: 16. 11. 2015 u 15:38h
Istraživači sa univerziteta Kornel ispitali su grupu ljudi koji vode zdrav život i paze na svoju ishranu o njihovim prehrambenim navikama, a rezultati su predstavljeni na Nedjelji gojaznosti 2015. u Los Anđelesu.
U studiji naziva ‘Slim By Design’, 61 odsto od ispitanih 147 osoba (od kojih je bilo 118 žena), navelo je kako je njihova omiljena hrana piletina, dok su samo sedam odsto bili vegetarijanci, a 63 odsto ispitanih je jelo povrće za večeru svaki dan.
Među ispitanicima su bili rijetki oni koji su preskakali doručak. Ispitanici su uglavnom doručkovali voće (46 odsto), jaja (31 odsto), dok slanina i žitarice nisu bili na vrhu liste.
“Zanimljiv rezultat ove studije je činjenica da jako veliki procenat mršavih ljudi doručkuje i ne preskaču prvi obrok. I ne samo da su jeli doručak, nego su jeli zdravu hranu poput voća i povrća”, kaže Ana-Lina Vuorinen, autorka istraživanja.
Kad je užina u pitanju, voće je opet bilo najpopularnije među ispitanicima (39 odsto) ili pak orašasti plodovi (20 odsto).
Oko 81 odsto ispitanika je alkohol pilo povremeno, 47 odsto njih je reklo kako nikad nisu bili na dijeti, samo 38 odsto je vježbalo tri puta nedjeljno, dok se 10 odsto uopšte nije bavilo fizičkom aktivnošću.
Oko 16 odsto ispitanika je navelo kako se nikad ne mjere, dok 24 odsto njih svakodnevno staje na vagu.
Izvor: B92
Nema komentara
Sakrij sve komentare
Prikaži komentare
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.