Samo čaša soka šipka dnevno pojačava seksualnu želju kod muškaraca i žena i izaziva viagra-efekt.

Istraživanja su pokazala da su muškarci i žene koji su pili čašu soka šipka dnevno tokom dvije nedjelje iskusili val hormona testosterona koji povećava seksualnu želju kod oba pola. Šipak je već ranije proglašen supernamirnicom, a sada će to voće dobiti i titulu prirodnog afrodizijaka.
Studija koju su proveli naučnici sa Univerziteta Queen Margaret u Edinburghu uključivala je 58 dobrovoljaca u dobi između 21 i 64 godine. Do kraja nedjelje kod oba je spola primijećeno značajno povećanje razine testosterona koji kod muškaraca utiče na dlakavost na licu, dubinu glasa i jači seksualni poriv. Također se proizvodi kod žena u nadbubrežnim žlijezdama i jajnicima te podiže seksualni nagon, jača kosti i mišiće.
Studija navodi da je nuspojava povećanja testosterona istodobno i bolje raspoloženje i pamćenje, pa čak i smanjenje stresa, nervoze ili treme.
Prethodna istraživanja soka nara otkrila su da je taj napitak bogat antioksidansima koji mogu pomoći u odbrani od bolesti srca te koji potiče cirkulaciju.
Ova supernamirnica takođe pomaže u borbi protiv različitih oblika raka, ublažava simptome osteoartritisa, iritaciju želuca, pa čak i konjunktivitis.
Najnovija su istraživanja pokazala da je razina testosterona kod ispitanika koji su pili sok od šipka rasla između 16 posto i 30 posto, a krvni je tlak padao. Zabilježeno je više pozitivnih, a manje negativnih emocija, piše Daily Mail.
Izvor: ATV


