Ovaj asteroid bi mogao da ugrozi Zemlju?

Objavljeno: 22. 1. 2019 u 13:54h

Ruski astronomi potvrđuju računice prema kojima bi veliki asteroid “Apofis”, veličine 325 metara, mogao da ugrozi Zemlju 2068. godine.

Asteroid će se već 2029. godine približiti Zemlji. On će se naime nalaziti na deset puta manjoj udaljenosti nego što je udaljenost Zemlje od Mjeseca, napominju sa Katedre za nebesku mehaniku Peterburškog državnog univerziteta.

“Apofizis” će se 13. aprila 2029. približiti Zemlji na udaljenost od 38 hiljada kilometara – dok je Mjesec od Zemlje udaljen 384 hiljade kilometara, prenose ruski portali.

Prije mogućeg sudara sa Zemljom 2068. godine, asteroid će se Zemlji približiti 2044. godine na 16 miliona, 2051. na 760 hiljada i 2060. na pet miliona kilometara.

I američki naučnici upozoravaju na mogućnost sudara sa “Apofizisom”.

Stručnjaci sa Havajskog univerziteta smatraju, ipak, da je vjerovatnoća udara ekstremno mala – navode zapadni mediji.

“Apofizis” je otkriven 2004. godine, a stručnjaci su tada naveli da postoji vjerovatnoća od 2,7 odsto da će se svemirski objekat 2029. godine sudariti sa Zemljom. Međutim, te procjena sada su demantovane.

Izvor: B92