Naučnici otkrili šta se desilo na Zemlji prije 466 miliona godina

Objavljeno: 20. 9. 2019 u 16:26h

Ogromni asteroid širok oko 150 kilometara raspao se između Marsa i Jupitera, a prašina je zatim blokirala zrake Sunca i izazvala ledeno doba na Zemlji prije 466 miliona godina, najnovije je otkriće naučnika.

Britanski “Indipendent” prenosi da se Zemlja zamrznula zbog gigantskog asteroida čija je prašina lebdjela tokom dva miliona godina, što je dovelo do postupnog hlađenja planete.

Ta postupnost je pomogla raznim vrstama da se prilagode novim uslovima i da prežive u regijama s različitom temperaturom. Ova naučna teorija dovela je do ideja o novom zatamnjenju Sunca, koje bi trebalo da izvedu sami ljudi, kako bi ublažili klimatske promjene.

Riječ je o ideji geoinženjeringa i stvaranju “tuša” sa prašinom (neki predlažu da to bude prašina od krede) u borbi protiv globalnog zagrijavanja. Ali, veliki dio naučne javnosti veoma je oprezan kada je riječ o takvim prijedlozima.

Ako bi nešto pošlo po zlu – stvari bi mogle postati još gore, a Zemlja se vratiti u novo ledeno doba, navode naučnici koji kritikuju takve ideje. Prije ovog istraživanja, uzrok ledenog doba bio je misterija, navodi se u naučnom časopisu “Sajens advensiz”.

Svemirska prašina od asteroida i kometa je normalna. Zemlja dobija oko 40.000 tona vanzemaljskog materijala svake godine. Međutim, eksplozija mega asteroida 466 miliona godina uzrokovala je 10.000 puta više prašine.

Izvor: Agencije