NASA upozorava: Asteroid veličine zgrade od 10 spratova danas prolazi pored Zemlje

Objavljeno: 18. 4. 2019 u 18:56h

Asteroid veličine zgrade od 10 spratova proći će pored Zemlje na pola udaljenosti do Mjeseca, upozorila je NASA.

Naime, piše Independent, asteroid 2019 GC6 proći će u četvrtak oko 219.000 kilometara od Zemlje i tako izbjeći razorni sudar.

Ipak, NASA je upozorila da bi orbitalna putanja asteroida i dalje mogla predstavljati rizik u budućnosti.

Nakon što je otkriven 9. aprila, naučnici iz NASA-inog Laboratorija za mlazni pogon u Kaliforniji smjestili su ga na popis asteroida za koje postoji rizik od sudara sa Zemljom u sljedećih 100 godina.

Teško je tačno predvidjeti njegov put, ali bi blizu Zemlje trebao ponovno proći 2034, 2041. i 2048. godine.

Teško ih je uočiti na vrijeme

Nije neuobičajeno sudaranje svemirskih krhotina sa Zemljom, s tonama kozmičkog materijala koje svakodnevno prolaze kroz atmosferu. Iako velika većina izgori prije nego što dosegne tlo, svakih desetak godina veći asteroid sudari se sa Zemljom.

Zbog relativno male veličine, asteroidi su poznati po tome što ih je teško uočiti i često ostaju neotkriveni sve do nekoliko dana prije nego što prođu ili se sudare sa Zemljom.

Astronomi iz NASA-inog Laboratorija za mlazni pogon nedavno su to opisali kao da na noćnom nebu pokušate uočiti grumen ugljena, piše Independent.

Izvor: Avaz