Banjaluka očima turista: Grad pun zelenila i srdačnih ljudi (Foto)

Objavljeno: 18. 8. 2017 u 09:31h

Na gradskim ulicama tokom ljeta primjetan je veći broj turista, što pokazuje da je Banjaluka uveliko postala atraktivna destinacija za strane turiste kojima pruža odličan izbor za odmor i provod po povoljnim cijenama, za razliku od drugih evropskih gradova.

Andrea Orozović, turizmolog u Turističkoj organizaciji grada, kaže da je osjetno povećanje broja turista te da se ovih dana osjeti velika razlika.

“Turisti u gradu posjećuju istorijske znamenitosti i festivale. Najviše je interesovanja za rafting, gdje je sve teže naći slobodno mjesto. Povećan je broj turista i u Krupi na Vrbasu i etno-selu Ljubačevo”, rekla je Orozovićeva.

Dodala je da je takođe vidno povećanje broja turista u martu i aprilu, jer se u tom periodu može doživjeti najveći adrenalin na rijeci Vrbas. Istakla je da najviše turista dolazi iz Srbije, Hrvatske i Slovenije, pa onda iz zapadnoevropskih zemalja: Italije, Austrije te Njemačke. U hostelu “Herz” kažu da najviše gostiju imaju tokom festivala.

“Kad nam dođu strani turisti, ne zadržavaju se dugo, dan-dva. Najčešći strani gosti su nam iz Austrije, Njemačke i Slovenije”, rekli su u tom hostelu.

Aleksandra Popović (Srbija)

Foto: Vladimir Stojaković

“Tek sam stigla u Banjaluku pa se raspitujem gde bih i šta mogla obići. Od prijatelja sam čula za tvrđavu Kastel i reku Vrbas, koje ću morati posetiti. Na prvi pogled sam oduševljena. Nisam znala da ima ovoliko zelenila, te da je sve ovako pejzažno urađeno. Posebno me zadivila arhitektura, sve je skladno. Grad je predivan, a i Banski dvor me fascinirao, kao i hram Hrista Spasitelja”.

Teri Markova (Češka)

“Putujem cijelom BiH sa prijateljima i smatrali smo da bi bilo interesantno svratiti u Banjaluku. Ovdje je jako lijepo, vidjela sam crkvu u centru, koja je predivna. Osjećam se jako lijepo u ovom gradu. Grad je čist i pun zelenila, za razliku od nekih drugih gradova koje sam imala priliku ranije posjetiti. Kad se vratim u svoju zemlju, pričaću svojim prijateljima o ljepotama Banjaluke i Bosne uopšte”.

Manuel Soreli (Italija)

Foto: Vladimir Stojaković

“Centar grada je prelijep, ljudi su veoma ljubazni i zaista mi je divno. Osjećam se ugodno, kao da sam kod kuće. Ljudi su topli i srdačni i to je ono što sam prvo primijetio u ovom gradu. Skoro sam stigao sa svojim prijateljima i djevojkom, koja je inače iz BiH. Kulturni objekti su rađeni stilski i to mi je prvo zapelo za oko. Ovdje mi se sviđa noćni provod, a mladi su jako opušteni. Moraću posjetiti tvrđavu Kastel te otići na rafting na Vrbasu, jer sam zaljubljenik u adrenalinske sportove”.

Sara Mundžić, Austrija

“Oduševljena sam gradom i onim što sam ovdje vidjela. Posjetila sam Šehitluke, odnosno Banj brdo. Gore je prelijepo, vazduh je čist, a priroda prekrasna. Ovo izletište je pravo blago grada. Iznenadila sam se banjalučkim ulicama koje su uredne i sve je prepuno ljudi koji su ljubazni i pravi domaćini. Gospodska je ostavila pozitivan utisak na mene, kao centar grada, ali i ostali dijelovi grada koje sam posjetila. Radujem se ponovnoj posjeti Banjaluci”.

Izvor: Nezavisne/Goran Lajić, Bojana Živanić

Facebook Twitter Preporuči na Viberu
Kopirati

Nema komentara

Sakrij sve komentare

Prikaži komentare

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Banjaluka.com. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Banjaluka.com zadržava pravo da obriše komentar bez najave i objašnjenja. Zbog velikog broja komentara Banjaluka.com nije dužan obrisati sve komentare koji krše pravila. Kao čitalac takođe prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima.

Šta mislite o ovoj temi?

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

Promo

Copyright. Sva prava zadržana. Dozvoljeno preuzimanje sadržaja isključivo uz navođenje linka prema stranici sa koje je sadržaj preuzet.

/drustvo/banjaluka-ocima-turista-grad-pun-zelenila-i-srdacnih-ljudi-foto/?utm_source=BanjalukckeVijestiSidebar&utm_medium=Blcom&utm_campaign=BanjalukckeVijestiSidebar||claudebot